Digitale løsninger, der optimerer forretningen og kundeoplevelsen

Af
Julie Dorthea Bøge
Tredje episode af Velkommen til bedre finansielle oplevelser, skulle blive en anderledes oplevelse.

Under overskriften "Digitale løsninger der optimerer forretningen og kundeoplevelsen" havde vi fint besøg af Allan Thisted, der er afdelingsdirektør for forretningsudvikling hos Sparekassen Kronjylland.

Sammen fik vi afholdt et spændende og relevant webinar med fokus på at give et helt konkret indblik i, hvordan sparekassen arbejder med at skabe digitale løsninger, der på én og samme tid optimerer forretningen og kundeoplevelsen.

Vi talte bl.a. om:

Hvad kunderne efterspørger?

Hvordan bruger man digitale værktøjer optimalt?

Hvordan bruger man det tætte kundeforhold i en digital verden?

Med webinaret i kassen var vi klar til at uploade til vores blog, men så sker det der nogle gange sker: Tekniske udfordringer.
Selve videooptagelsen er gået tabt og det er således kun lydsporet der er tilbage.

Vi har alligevel valgt at dele med jer, da der er så mange vigtige pointer, at vi ikke kan lade os slå ud af lidt tekniske udfordringer.

Rigtig god fornøjelse.